چگونه بازی های PS3 را روی PS4 اجرا کنیم؟

چگونه بازی های PS3 را روی PS4 اجرا کنیم؟

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

چگونه بازی های PS3 را روی PS4 اجرا کنیم؟

سازگاری Backwards چیزی است که گیمرها در سراسر جهان آن را دوست دارند زیرا آنها دوست دارند همیشه بتوانند بازی های قدیمی را روی کنسول جدید خود بازی کنند، در اینجا یک آموزش در مورد نحوه اجرای بازی های PS3 بر روی PS4 آورده شده است.

 

کنسول PS2 سونی و همچنین کنسول های PS3 سازگار با عقب بودند تا کاربران بتوانند بازی های PS2 را روی کنسول PS3 بازی کنند.

 

متأسفانه، ps4 این ویژگی سازگاری با عقب را ندارد. دلیل اصلی این امر این است که سونی برای اینکه بتواند بازی‌های ps3 را به صورت بومی روی ps4 اجرا کند، باید یک نرم‌افزار ps3 را در نرم‌افزار ps4 بسازد، که در حال حاضر گزینه‌ای نیست که آنها در نظر دارند.

 

اما نیازی به ناامیدی نیست زیرا هنوز گزینه ای وجود دارد که می توانید اجرای بازی ps3 روی ps4 و بازی کنید. روش در زیر ذکر شده است:


Playstation Now یک سرویس بازی است که به شما امکان می دهد با پخش عناوین خود به راحتی بازی های قدیمی ps3 را بر روی ps4 بازی کنید. اساساً با کمک یک ابر کار می کند.

 

ابر تمام اطلاعات مربوط به بازی های ps3 را ذخیره می کند. بنابراین می توانید این بازی ها را دانلود و نصب کنید و به محض دانلود به چنین ابرهای آنلاین دسترسی داشته باشید. بنابراین شما فقط باید این سرویس Playstation Now را دانلود کرده و آن را با پیکربندی مناسب تنظیم کنید. برای پیکربندی سرویس فوق، باید مراحل ذکر شده را انجام دهید:

 

  • ابتدا باید یک حساب تایید شده در Sony Entertainment Network داشته باشید. اگر نه، باید آن را تنظیم کنید. برای انجام این کار، به وب سایت پلی استیشن بروید و یک حساب کاربری رایگان در آنجا ایجاد کنید.
  • باید بررسی کنید که آیا سرعت اتصال اینترنت شما 5 مگابیت در ثانیه یا بیشتر است یا خیر. اگر نه، حتما آن را ارتقا دهید.
  • علاوه بر قرار دادن نرم افزار، به یک کنترلر سخت افزاری مانند Dual Shock 3 یا 4، یک کنترلر بی سیم نیز نیاز دارید.
  • پس از آن، پلی استیشن خود را باز کنید و روی "شبکه" کلیک کنید.
  • بر روی "تنظیم اتصال اینترنت" کلیک کنید و ماهیت اتصال وب را انتخاب کنید.
  • پس از آن فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

وقتی نصب پلی استیشن به پایان رسید، باید آن را راه اندازی کنید.

 

به منوی اصلی ps4 بروید و Playstation Now را اجرا کنید. برای دانلود برنامه در کنسول PS4 خود، روی «PS Now subscription» کلیک کنید.
ممکن است مجموعه کاملی از بازی ها روی PS4 از PS3 موجود نباشد. اما مطمئناً موارد دلخواه همیشه مانند Batman، Dead Island، Lost Planet 2، EAR، NBA 2k14 و God of War Ascension را خواهید داشت.

در این لیست موارد زیادی وجود دارد که می توانید آنها را روی ps4 بازی کنید. در واقع، سونی ادعا می کند که بیش از 600 عنوان برای نصب و پخش از سرویس ابری آنلاین موجود است. این سرویس همچنین به شما این امکان را می دهد که اگر اینترنت شما آنقدر قوی نیست، بازی ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین بازی کنید.

قیمت اشتراک:
برای خدمات مختلفی که Playstation Now قادر به ارائه آن است، نرخ های متفاوتی وجود دارد. برای عضویت یک ماهه در ایالات متحده و کانادا 19.99 دلار هزینه دارد. هزینه آن برای 3 ماه 44.99 دلار است.

 

همچنین به شما امکان انتخاب اشتراک اجاره را می دهد تا بتوانید یک بازی خاص را در یک زمان خاص کرایه کنید. چنین اجاره هایی به فواصل زمانی بستگی دارد که ممکن است از 30 روز تا چند ساعت باشد.

 

اگر می‌خواهید قبل از خرید، مطمئن شوید که این سرویس را بررسی کرده‌اید، سونی همچنین یک ماه آزمایشی رایگان را هنگام دانلود برنامه ارائه می‌کند.

 

بهترین بخش این است که می توانید از این سرویس در گوشی های هوشمند، مک و سونی استفاده کنید. اگر در مورد اجرای بازی های PS3 بر روی PS4 سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: lifewire



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 5 مهر 1401 ساعت : 12:51
بازدید : 915

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: